teisipäev, 11. detsember 2007

11.12.07 Nii uskumatu kui se ka ei tundu, aga juba 1 kuu on Uus-Meremaal ära oldud. Natuke on juba nähtud ja kogetud, aga palju palju on veel leidmata ja avastamata.

Eelmine nädal sai siis siin Hawkes Bay piirkonas esimest korda suuremat vihma ja tormi nähtud (muidu on siinne piirkond üldiselt päikeserohkeim terve Uus-Meremaa peale). Aga keda see torm ikka segab, seega läksime esimesel võimalusel randa suuri laineid vaatama. Igatahes lained olid tõsiselt vinged ja tahtmine surfilauaga vette tormata oli vägagi suur.
Siin linnas olles oleme väikesed sõprussuhted loonud teiste backpackeritega, kellega me elame koos ja käime tööl samas kohas (sakslased,shotlased,belglased, üks hollandlane ja üks korealane). Laupäeval oli ühe belgia tüdruku ärasaatmispidu, kes läks Aucklandi tagasi, et siis mõne aja pärast Fidjile edasi minna. Õhtu sisaldas pokkerit, palju õlut ja viina(eesti oma kusjuures) ning lõpuks veeti ka playstation välja koos singstar mängudega ja pidu võis jätkuda. Kusjuures hetkel on tunne, et see pokker on igaõhtuseks traditsiooniks saanud ja mängijaid tuleb aina juurde.

Pühapäeval käisime kohalikus rahvuslikus akvaariumis, esmapilgul tundus see koht küll väljast vaadates suht väike ja mõtetu ja seega ma ei lootnud midagi erilist sealt. Aga tagantjärgi olen ma küll selle kohaga väga rahul. Peale selle, et me nägime veealusest tunnelist, kuidas haisid, raisid ja igausugu muid röövkalu söödeti, oli seal akvaariumis elamas ka piraajad, krokodillid, merihobud, suured merikilpkonnad ning igasugu muud huvitavaid elukad, kaasaarvatud üks väike kollane sügaval koobastes elutsev kala, kellel pole silmi(näeb välja täiesti tavalise kala moodi, aga lihtsalt silmad on puudu). Peale nende elusate eksponaatide nägin ma ka suurt akvaariumit, kus oli mitme meetri pikkune hiidkalmaar lahusesse vaatamiseks pandud, aga kõige üllatavam selle hiidkalmaari juures oli hoopis selle liigi tüüpilisi elukohti näitav kaart, kus oli ära märgitud ka lääne meri soome lahe juures.

See nädal on meie viimane nädal Napieris ja ka õunaistanduses (kusjuures need 2 nädalat, mis me oleme seal tööl olnud, oleme pidevalt kuulnud mingisugust imeliku linnu karjumist/kaagutamist ja see nädal lõpuks siis nägime ka neid karjujaid, selgus et seal istanduses liiguvad täiesti vabalt ringi paabulinnud).

Aga järgmine nädal on siis midagi sellist plaanis: Esmaspäeva hommikul kell 8 istume siit Napierist bussi peale ning sõidame põhjasaare allosas olevasse pealinna Wellingtoni, sealt praamiga lõunasaarele linna nimega Picton ning siis jällegi bussiga edasi linna nimega Christchurch, kuhu me jõuame õhtul 11 paiku. Seal väike ööbimine ja hommikul kella 7 paiku uuesti bussi peale ning teisipäeva õhtul kella 6 paiku peaksime jõudma lõunasaarel allosas olevasse väikesesse linna nimega Queenstown. Tõenäoliselt saavad need 2 päeva pidevat sõitmist olema vääägagi väsitavad. Miks me sõidame järjest kohe nii palju ilma vahepeal peatusi tegemata ja seda ilusat maad nautimata? Kuna meil hetkel autot veel pole, siis otsustasime minna kohe Queenstowni, natuke raha juurde teenida ning siis auto osta. See linn asub lõunasaare keskel suht heas kohas, kust me saame siis edaspidi nädalavahetustel igalepoole liikuda. Pealegi tundub see linn olevat kohalik ekstreemspordipealinn, seda enam on huvi kohe sinna minna (huvitavad töökohad ja muidugid veel huvitavamad vabaaja veetmise võimalused).

Selleks korraks jällegi kõik...