pühapäev, 11. november 2007

Proloog: Ma ytlen kohe alguses ära, et ma pole mingi kirjanik, seega ärge palun siit mingisugust tasemel reisikirja oodake. Ma lihtsalt yritan kirjeldada yhtteist meie reisielamustest.
PS! Igasugune kriitika minu kirjaoskuste ja jutu ebahuvitava sisu kohta ei ole teretulnud!
Aga nüüd alustame... :)

Niisiis oleme kõik nüüdseks jõudnud juba Uus-meremaale, Aucklandi.Kirjeldaksin siis natukene ka seda "lõbusat" teekonda siia.Reisi alustasime kolmapäeva õhtul Tallinnast, kust koos osade reisikaaslastega läksime autoga Riiga, ja siis sealt hommikul kella 5se lennuga Istanbuli. Seal ootasime tühised 10 tundi järgmist lendu, ning kui see lõpuks tuli, siis kihutasime edasi Dubaisse. Dubais sai jällegi oodatud umbes 7 tundi. Edasi lendasime Bangkok'i, sealt Sydney'sse ja siis lõpuks jõudsime kohaliku aja järgi laupäeval kell 16.00 paiku Aucklandi. Kohale jõudes oli bioloogiline kell tagurpidi, jalad valusad ja korralik väsimus peal. Selle lennureiside ja lennujaamades istumiste jada peale sai mulle selgeks, et ma ei taha never tulla nii kaugele puhkama aint mõneks nädalaks, see piin ei tasu ennast lihtsalt ära. Seega aina enam tundub minu poole aastane reis mõistlik. :P
Ega muud midagi hetkel rääkida ei oskagi, kuna oleme siiamaani aint pealinnas Aucklandis olnud ja õiget Uus-Meremaad veel näinud pole.
Aga aitab sellest mõtetust jutust ja siit edasi tulevad nyyd siis pildid...

Kommentaare ei ole: